Medewerker sales en marketing – 16 uur

Wij zijn Brood & Spelen, wij ontzorgen basisscholen en zijn gespecialiseerd in tussenschoolse opvang op basisscholen in heel Nederland. Ben jij onze nieuwe enthousiaste sales support medewerker? Ben jij klantvriendelijk, communicatief sterk, stressbestendig en heb je affiniteit met kinderopvang en basisscholen? Wellicht ben jij dan de persoon die we zoeken!

Per direct zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega voor 16 uur per week die de afdeling marketing, communicatie & sales op ons kantoor in Scherpenzeel komt versterken. Als medewerker sales & marketing ben je verantwoordelijk voor de acquisitie activiteiten, je bent projectleider in het opstartproces op nieuwe scholen en je ondersteunt de afdeling Marketing met administratieve werkzaamheden.

Wie zijn wij?

Wij ontzorgen basisscholen. We verzorgen tussenschoolse- (overblijf en pleinwacht) en buitenschoolse opvang voor kinderen vanaf hun kleutertijd tot ze naar de middelbare school gaan. We zijn betrokken bij het kind, de ouders, scholen, verenigingen en de wijken om ons heen. Wij bieden meer dan alleen opvang door onze persoonlijke aanpak en afwisselende activiteiten. Zo bieden we onder andere ook cursussen voor overblijfmedewerkers, studiedagenopvang en de organisatie van activiteiten en feesten op school. Brood & Spelen is actief op meer dan 60 scholen met tussenschoolse opvang en pleinwachten. Daarnaast hebben we drie locaties voor buitenschoolse opvang.

Als medewerker sales en marketing heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor scholen bij de informatie- en offerteaanvraag van de tussenschoolse opvang en andere diensten van Brood & Spelen.
  • Je verzamelt en ordent informatie tot een volledige offerteaanvraag.
  • Je maakt op basis van de offerteaanvraag een offerte.
  • Je bewaakt het acquisitieproces t.o.v. basisscholen en onderneemt hier klantgerichte acties op en belt de klanten na.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstartproces van nieuwe basisscholen, monitoren en navolgen van de planning.
  • Je signaleert knelpunten tijdig in het opstartproces en stuurt deze bij.
  • Je verzorgt de contracten en monitort de binnenkomst hiervan.
  • Je ondersteunt de afdeling marketing & communicatie daar waar nodig
  • Je werkdagen zijn maandag en donderdag (16 uur per week 8.30 – 16.30 uur) en af en toe op vrijdagochtend.

Wat vragen wij van jou:

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Affiniteit met kinderopvang en/of basisonderwijs.
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Je bent een aanpakker en teamplayer.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je beschikt over sterke communicatieve en commerciële vaardigheden.
  • Je bent woonachtig in regio Scherpenzeel in een straal van 15 kilometer.

Wat bieden wij?

  • Een superleuke werkomgeving met enthousiaste collega’s.
  • Een verantwoordelijke baan bij een leuk, boeiend en dynamisch bedrijf.
  • Fijne secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris, vakantietoeslag en vakantiedagen.
  • Dienstverband van 16 uur per week.

Interesse? Solliciteer direct!

Ben jij een aanpakker, stressbestendig en heb je affiniteit met kinderopvang en/of basisonderwijs? Reageer direct via onderstaande button!

Solliciteren