Ervaren allround financieel medewerker – 24 uur

Brood & Spelen, marktleider op het gebied van basisschool ondersteuning, zoekt versterking! Ben jij op zoek naar een uitdagende nieuwe stap in een bedrijf dat volop in ontwikkeling is? Ben je daarnaast secuur, accuraat en betrokken? Dan ben jij de allround financieel medewerker die wij zoeken en maken we graag persoonlijk kennis met je!

Brood & Spelen is de laatste jaren hard gegroeid in omzet, maar de processen en stuurinformatie op het hoofdkantoor lopen hierbij nog niet altijd in de pas. Jij zorgt voor de dagelijkse financiële administratie die je waar mogelijk optimaliseert. Dit geeft je de tijd om slimme dashboards te maken en stuurinformatie te verbeteren, budgetbewaking op te zetten en te zorgen voor adequate maandcijfers. Daarnaast verzorg je de LB en OB aangiftes en stel je de conceptjaarrekening op in afstemming met de directie. Als onderdeel van een klein team pak je ook andere zaken op zoals ICT, verzekeringen, subsidie aanvragen, juridische en contractuele geschillen en vergunningen.

Profiel:

  • Feeling met het bedrijf, product en de doelgroep.
  • Een hands-on mentaliteit met HBO denkniveau.
  • Je hebt minstens 3 jaar relevante werkervaring, waarbij vakinhoudelijke kennis op het gebied van financiële administratie, managementinformatie, planning en control, administratieve organisatie (AO/IC) is opgedaan.
  • Je bent kritisch, klantgericht, overtuigend, zelfstandig en een echte teamspeler.
  • Kennis van Microsoft Navision is een pré.
  • Je beschikt over voldoende MS-Office kennis en overige ICT- en automatiseringskennis.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift, Engels als tweede taal beheersen is een vereiste.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Zorgen voor de planning & control cyclus waaronder de periodieke financiële rapportages incl. begrotingen/budgettering, voorbereiding jaarrekening en meerjarenplanningen.
  • De directie en de regiomanagers voorzien van kwantitatieve input.
  • Beheren van administratieve systemen, werkwijzen en procedures, verder digitaliseren/ automatiseren van de administratieve workflow.
  • Het vertalen van organisatiedoelstellingen naar praktische oplossingen en informatiesystemen, eventueel / bij voorkeur met behulp van business intelligence.
  • Overleg met collega’s over de verbetering van interne processen. 

Wat bieden wij:

  • Een afwisselende baan in een enthousiast team. Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring.
  • Inzet 24 uur per week.
  • Standplaats van de functie is Scherpenzeel (gld).

Interesse? Solliciteer direct!

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en wil jij werken bij Brood & Spelen? Reageer dan direct via onderstaande button en stuur je motivatiebrief en CV naar
werken@broodspelen.nl.

Solliciteren